dimarts, 1 de juny del 2010

Dia del blogaire en crisi

M’adhereixo, amb un dia de retard, al Dia del blogaire en crisi (la idea és de Leblansky, i la logística, d’en Salvador Macip), i em solidaritzo així amb tots els col·legues que han travessat una d’aquelles crisis que ho engegaries tot a rodar, i que generalment se superen amb unes setmanes de descans. Fora d’alguna rara avis, tots els qui fem blog hi hem passat. Ara mateix, el servidor d’aquest xibiu i de vostès passa una crisi que menyscaba la qualitat dels textos. Però la meva no és la típica crisi del ram: en el meu cas el corcó és el cansament de cos i de ment, la manca de temps i d’energia, l’esgotament. Fer dues feines i esquerar dues menudes és una sobrepressió que t’acaba esclafant, i quan el cos diu prou hi ha una devastació que és física, espiritual i creativa. El blog se’n ressent, esclar. I molt. Ja em dispensareu.

4 comentaris:

Clidice ha dit...

Malgrat tot déu n'hi doret el bé que te'n surts! :)

Nuri ha dit...

Tot això es la calor que encar en acaba d'aixafar, s'ha posat d'acord amb la crisis

Salvador Macip ha dit...

M'afegeixo al que diu la Clídice. Totes les crisis fossin així...

Anònim ha dit...

És Dr.EBHOSE vostè pot email ell si necessita la seva ajuda en la seva relació ,
prometen you.Your problemes es resolen immediatament. Després d'estar en
relació amb ell durant set anys , ell em va deixar , jo vaig fer tot
possible portar-ho de tornada enrere , però tot va ser en va . Jo volia que ell l'esquena
per l'amor que sento per ell , li va suplicar , però ell es va negar fins que
explicat el meu problema amb algú en línia i ella em va suggerir que hauria
més bé per correu un llançador d'encanteris que podrien ajudar-me a un encanteri que li portés
esquena , però jo sóc el tipus que mai creuen en encanteris , no vaig tenir més remei que
Prova-ho , vaig enviar el llançador d'encanteris , em va dir que no hi havia problema que
tot estarà bé abans de tres dies , que el meu ex es torna a mi
abans dels tres dies , ell va llançar l'encanteri i , sorprenentment , en el segon dia ,
això va ser al voltant de les 4:00 de la tarda . El meu ex em va trucar , jo estava tan sorpresa , em va contestar el
diuen i l'únic que va dir va ser que estava tan malament per tot el que va passar ,
que volia tornar a mi , que m'encanta tant . Jo estava tan feliç i
sorprès . Des de llavors , he fet una promesa que tots els que conec es
mai tenir un problema de relació , que em referiré a l'encanteri
llançador de ajudar-los. Qualsevol podria necessitar l'ajuda del bruixot , el seu
ebhodaghespell@gmail.com email
Ell també va llançar tants sortílega ,

(1 ) vol que el seu ex enrere .
( 2) Vostè sempre té malsons .
(3 ) Per ser promogut a la seva oficina
( 4) Vols un nen .
( 5) Vols ser ric .
(6 ) que vulgui mantenir el seu marit / dona sigui només seva per sempre .
( 7 ) la necessitat d'assistència financera .
8) Vols estar en control que el matrimoni
9) Vols que atrauran la gent
10) La falta de fills
11) NECESSITA UN MARIT / DONA
13 ) COM GUANYAR LA LOTERIA
14 ) PROMOCIÓ ENCANTERI
15 ) ENCANTERI DE PROTECCIÓ
16 ) ENCANTERI DE NEGOCI
17 ) ENCANTERI DE TREBALL BO
18 ) cura per a qualsevol malaltia / h.i.v.
Poseu-vos en contacte amb ell avui : ebhodaghespell@gmail.com