dilluns, 21 de febrer del 2011

Es gira vent


Aquest vespre s'ha girat vent. Es deu haver penjat alguna bruixa. Això és el que se sol dir els dies que fa molt de vent. És el que feien les bruixes que s’aplegaven a la Pedra Gentil, al terme de Vallgorguina; en penjaven una que, segons el parer del conclave, no s’havia captingut prou bé. I, perquè cap intrús no pogués acostar-s’hi i veure què s’hi coïa, desfermaven vents en totes direccions que feien impossible l’accés al megalit.

Però a Vallgorguina fa temps que no hi ha sàbats. Ha de ser en un altre lloc, que l’han penjada. Tal vegada a València. I la bruixa malastruga deu ser la de TV3, perquè és catalana. Un temps les cremaven. Ara n’apaguen el senyal.

4 comentaris:

Joan ha dit...

Només perquè no poden cremar-les, que de bon grat ho farien. Mal vent se'ls endugui que deia una bruixa molt estimada.

Lior ha dit...

El nivell de perversió del pp no te límits. És el més suau que puc dir, perquè jo mateix m'espanto quan em venen al cap les idees que aquests (...) em fan venir. Aprofito per fer constar que servidor vol un estat propi...amb exercit! A veure qui talla què a qui...

Joan Calsapeu ha dit...

Això que ha passat m'ha fet pensar en la novel·la "Inquisitio", de l'Alfred Bosch. En aquella ficció, situada a mitjan segle XIX, un arment de carcamals ressuscitaven la Inquisició a la ciutat de València. Ves per on, en Bosch va ser profeta.

Clidice ha dit...

Tan de bo el vent escampés les males arts d'alguns! Però molt em temo que, per molt que bufi ...